måndag 23 augusti 2010

Hur gör man?

Det är nu första dagen på min semester, första dagen på en veckas ledighet.. Jag har sprungit fram och tillbaka, fram och tillbaka, ut på gårn, in i köket, in på kontoret, vardagsrum, ner i källarn.. fnattat runt som en tok hela morgonen för att hitta på något att sysselsätta mig med.. Det funkar INTE.

Det finns ju mycket saker man kan göra.. typ städa och, öh, städa.. hmm. skulle ju kunna måla fönster igen men det känns som att jag fått nog av det för i år..

Denna vecka ska jag försöka att bara vila, träna och vila.. Alltså bara göra igenting, men det är betydligt svårare än jag trott..

Har nu iallafall fått på mig träningskläder, så det ser ut som att det får bli ett tidigt gympass för min del idag.. Ikväll hoppas jag på bra vindar..

Ett besök på Bernö och köpa lite höstblommor också.. ööh.. Ja..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar