tisdag 10 augusti 2010

Dalmåsarna

Tjipp, nu är jag äntligen medlem i Dalmåsarnas skärmflygklubb! Dock är inte min licens klar ännu, de har väl semester på förbundet kan jag tro..

Hela kvällen har jag ägnat åt att plantera om blommor, helt fel tid på året att göra det egentligen men jag råkade köpa på mig en blomma och ett gäng krukor idag från Blomsterlandet i Gävle. Tänk att jag inte kan gå i en sån affär utan att köpa saker.. men, det gööör inget.. Jag tycker om blommor. Det vart en Kristikorsblomma, hade två såna förut men de fick så mycket spinn så det inte gick att rädda dem.. Gah, jag hatar de små krypen!

Jag har en mycket arg sambo som har stått i garaget hela kvällen och bankat ur sig ilskan.. Mee, tänk att allting ska krångla när det gäller Novan. Nu är det Headers som han håller på att byta ut då de gamla tog i i hjulhuset vid för mycket rattutslag, ja, headers ja, så heter det bara när de skruvar amerikanare, Headers= Grenrör på Svenska. Mja, de passade iallafall inte så han har bonkat till dem..

Nu ska jag vattna och sen är det dags för sängen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar