söndag 1 augusti 2010

För mycket plats...

Vi har för mycket plats i vårt hus, det har gjort att vi inte behöver snåla på utrymmer.. Det innebär att garderoben bara fylls på hela tiden, ingenting som byts ut, bara fylls på.. Nu ska jag ta tag i urrensningen och när jag väl satt igång känns det som att det aldrig kommer att bli klart. Varför har man så mycket kläder för? Jag har nästan lika mycket träningskläder som vanliga kläder trots att jag bara använder ett par byxor och typ tre olika linnen och några t-shirtar.. Det hade fått plats i en låda, nu är det sex... Vansinnigt..

Idag ska Alec få mycket nya trasor till garaget, det är mycket som hamnar i trashögen..

Träningen för dagen är avklarad, det vart bänk för både mig och pappa.. Gick bra idag, riktigt bra.. Bara en sak som strula och det min armbåge, det är någonting som ligger och klämmer..

Viktmässigt ligger jag kvar där jag varit hela året, jag nöter på med min a130kg.. Det känns som en bra vikt. Än så länge är det bra till kloss, klossen krymper varje vecka och snart ska jag vara nere på bröstnivå.. Jag hoppas det går snabbt..

Aja, åter till garderoben..

Återkommer...

En bild jag tog på en blomma som växer i mitt land..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar