lördag 7 augusti 2010

Toppendag!

Tänkte sova lite länge i morse, men det tänkte inte Tjabo så han väckte mig vid åtta.. Var väl lika bra det för när klockan vart tolv hade jag målat klart för dagen, nu är det endast en strykning kvar sen är jag klar med framsidan på huset, ja, garageporten ska bytas och gräsmatta ska anläggas men det får bli när det blir.. Typ senare..

Efter en dusch och matintag for jag till Sandviken, plockade upp Sofi och vi åkte ner till Jernvallen för att titta på Arnepokalen, tyngdlyftning alltså.. Efter det åkte vi till ETC för ett rygg/biceps pass, inte lika mycket pladder idag så det vart ett riktigt bra pass, jag kommer att ha träningsvärk i morgon.. :)

Latsdrag..

Mera lats..

Fler bilder från dagens pass hittar ni HÄR

Efter träningen blev det kaffedrickade och prat hemma hos Sofi.. Massor att prata om som vanligt, Sofi är en kalastjej, man blir som glad, tack för idag! På måndag kör vi igen, då tunga ben, roooligt!

Skyndade sen hem till Storvik för att hinna klämma lite på världens sötaste barn innan han skulle sova.

Min fina brorson Malte

Nattinatti..

Jo, kom hem för ett tag sen och har sen dess suttit och kollat igenom den enorma mängd bilder det blev från träningspasset.. :)

Nu ska jag lägga mig i soffan med min Alec och kramas lite..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar