fredag 13 augusti 2010

Fredag den 13 augusti

Äntligen fredag, veckan har varit lång och helgen är efterlängtad!

Ordentligt grått ute idag, grått, kvavt och dimmigt, men varmt! Smhi säger regn idag men fint imorgon. Det är bra..

Det har blivit dåligt med träning i veckan, igår efter jobbet for jag hem och placerade mig själv i soffan, där blev jag liggande hela kvällen... Blir som inte så taggad på träning efter en extra lång arbetsdag.. Har börjat tidigare än vanligt hela veckan..

Mjaa, jo men det var väl som det.. Planerna för helgen är precis som de har varit de senaste veckorna, träning, fönstermålning och balansering om vädret tillåter.. Hade tänkt att eventuellt åka till Motala och titta på en Paramotor, men blev avrådd av en annan PM-pilot.. Det är bra att kunna fråga någon som kan innan, jag är och vimsar på ett område jag inte kan något om... ÄN..

Veckans knäppaste mail innehöll bara en rubrik: Bröstimplantat = rattfylla..

Nu är kaffet slut och det är dags att jobba på..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar