onsdag 25 augusti 2010

För lite tid..

Varför är alla dagar för korta för? Och varför råkar jag ofta sova bort halva dagen när jag är ledig för? I morse ringde klockan 07.00, den stängde jag av i sömnen, sen vaknade jag igen strax före elva trots att jag gick och la mig kvart över tio igår.. Jag blir så arg på mig själv! Ska absolut sluta lägga mobilen inom räckhåll resten av min semester..

Jag har hunnit med ett träningspass idag, städat hela huset och lagat mat.. Ja, och nu är klockan över sex.. dagen som bara försvann..

Ska strax hoppa in i bilen igen för dagens andra pass, knäböj!!

Inte har jag vädret med mig idag heller, ingen skärmträning på flera dagar, buhuu. Det ska visst regna i morgon med, hoppas på bättre väder i helgen..

Nej, nu blire trääning!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar