måndag 30 augusti 2010

Jag ångrade mig...

Måndag och första dagen efter min lilla semester.. Faktiskt var det inte alls tungt att vara tillbaka på jobbet.. Men en måndag är alltid en måndag och jag brukar vara vansinnigt trött efter arbetsdagen, därför planerade jag in en vilodag idag och for hem direkt efter fyra.. Hem och åt och sen placerade jag mig i soffan med skolboken framför näsan.. "Lär dig flyga skärm", ja jag pluggar. Det är flera kurser som ska klaras av och som det ser ut just nu är det inte långt kvar tills jag går nästa utbilning för att ta paramotorlicens.. Jo men, hur som, när klockan vart sju kröp det i kroppen på mig så jag bytte om och åkte till gymet.. Bröst, axlar och triceps.. Riktigt skönt!

Baksida axlar har blivit en bortglömd muskel sen jag slutade träna i Storvik, idag körde jag en övning och rackarns vad den tog. När jag for hemmåt efter passet kändes huvudet mycket lättare än vanligt och bröstryggen var som mjuk. Har känt att det varit lite klämt där, stelt, som om en låsning är på väg..

Jag hittade en Paramotor på Blocket som jag väääldigt gärna vill ha, en Nimbus med en ROS125 motor.. Riktigt fin och inte mycket använd.. Ringde på annonsen igår.. Vi får se hur det blir, det är inte 100 att den passar, jag är lite liten.. Men OM den passar så köper jag den..

Vilken pärla!!

Hm, Tjabo sitter på min axel och putsar sig så det yr dun..

Nej, sängdags..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar