måndag 9 augusti 2010

Två veckor att räkna ner..

Två veckor kvar tills jag har en veckas semester till, under den veckan hade jag hoppats på att åka och ta en till licens i skärmflygning, känner dock att jag inte hinner, vill träna mera innan, har dessutom inte hittat en lämplig paramotor ännu. Det kommer.. :)

Idag ska jag ha en vilodag, det behövs nu.. Ikväll ska jag ligga på soffan hela kvällen och äta popcorn. :)

Trist väder, det är måndag, det är så mycket måndag som det bara kan bli.. Grått, regnigt och måndag.. Åh vad jag längtar hem till soffan, inte långt kvar nu, lunch till halv två och sen bara två och en halv timme till hemgång, förhoppningsvis..

Mja, jo men det var väl det.. Inga stora planer för veckan, träna balansering när vädret är bra, några träningspass med min nya träningskompis Sofi.. På tal om det, fy tusan vad roligt det är att träna med Sofi, träna med sällskap, nya övningar, nytaggad blir man, hela tiden! Tackar! :)

Nej, jag har faktiskt inte tid med lunch nu, lite för mycket att göra..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar