fredag 20 maj 2011

Beställning..

Tänk vad roligt det kan vara att beställa saker på nätet, så får man vänta på paket i några dagar, så en vacker dag så ligger det där i brevlådan, ååh så roligt.. Det är inte så ofta jag beställer saker, men idag gjorde jag det, köpte iofs träskorna på internet..
Beställning ja, en bok, det var längesen jag läste en bok nu.. Det här är en bok som jag verkligen ser fram emot att läsa..

Idag då, reparationskillen verkar ha fixat kylskåpet och han trodde det skulle gå på garantin, det känns hoppfullt, inte alls roligt att slänga en massa tusenlappar på kylskåpet.. Bara onödigt..
Full fart på jobbet hela dagen idag, jag gillar verkligen såna dagar, mycket kunder och mycket att göra.. Kul!

Efter jobbet åkte jag bara hem och vände för att sen åka till Jäderfors för att fira farbror på födelsedagen, åå så gott med smörgåstårta!
Malte, söta söta brorson, han är bara för härlig! Han är härlig till och med när han är arg..

Det har blivit dåligt med träning denna vecka, det är för mycket pollen i luften nu, jag mår toppen men är trött, jag tillåter mig att vara för trött för att träna. Är kroppen stark tar den allergin bättre, då blir jag piggare snabbare och passen jag orkar med blir effektivare. Det blir kvalitetspass..

Alexander ♥ Helt enkelt världsbäst!

Nu ska jag krypa ner i sängen, klockan ringer tidigt i morgon för avfärd mot Arboga..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar