söndag 29 maj 2011

Oväntat

Vilken härlig lördag jag hade igår.. Åkte upp till Sågmyra på dagen, har en känsla av att det blir sämre och sämre där.. Det som blir bättre är att det öppnas fler affärer bredvid, både Scorett och Bubbleroom har öppnat i den lilla byn Sågmyra, intressant.. 
Hur som, jag kom hem nästan tomhänt, lite t-shirtar bara.. 

När jag kom körandes på gatan där vi bor ser jag Novan står ute på gårn.. Alec tvättade ??? .. 
Mot alla odds hade han lyckats få den nya generatorn på plats redan. Fantastiskt roligt! Det är så att det var Cruising i Sandviken igår, bästa cruisingen på året i de här trakterna.. Det som var än mer oväntat än att Alec fått ihop bilen var att den faktiskt fungerade felfritt hela kvällen.. Det är första gången vi åker cruising med den utan att den går sönder. Kul!!


Sitter nu vid datorn med kaffekoppen under hakan och försöker piggna till, så snart jag gör det blir det ett bänkpresspass i pappas garage.. 

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar