torsdag 5 maj 2011

Planka in i källaren..

Bra dag på jobbet, parkerade bilen utanför gymmet strax efter fyra, men jag stängde aldrig av den, jag åkte hem.. Trött och hungrig. Hem och laddade på med energi, pillade in vindskivorna genom källarfönstret och målade sista svängen, vågade inte måla ute då det skulle bli regn idag, det ser ju mörkt ut..
Laddade på med ännu mera energi och nu ligger jag här.

Har eventuellt en ny skärm på gång, bara att hålla tummen.. :)

Min skärm är lite gammal och trött..

Lite halvdåligt med träning för tillfället, det är väl som det brukar vara den här tiden på året, nån vecka till och sen kör jag på för fullt igen.. Fram till dess får jag nöja mig med tre pass i veckan, plus lite "aktiva vilodagar".
Testade på ny träning igår, i rep, Redcord, berättar mer sen, jag har träningsvärk idag.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar