måndag 23 maj 2011

Hurtigt..

Sen tiden då jag åkte längdskidor har elljusspåret för mig förknippats med brännande hals, blöta skor, skavsår på tummen och smak av spyor och blod i munnen, som ni kanske förstår är elljusspåret inget trevligt minne från min barndom. Barmarksträning till förbannelse...
Hur som, i Storvik har vi ett jättefint elljusspår, sommar som vinter, och idag lurade mamma ut mig i spåret, för första gången på antagligen tio år.. Jag och mamma har gått stavgång, eller, vi kan kalla det en mild form av barmarksträning.. ;) Idag tycker jag inte att spåret är lika skrämmade längre, det är ju som sagt ett väldigt fint spår och mycket kuperad terräng, bra träningsspår.

Japp, det var dagens träning det, jag styrketränar fortfarande inte på måndagar, jag är klen på måndagar, trött och klen..

Tjossan, det är måndag och veckan har bara börjat.. Vad säger man, ny vecka och nya möjligheter!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar