söndag 1 maj 2011

Rörmokat!

Yack! Den där sabla snuskbidén äcklade sig idag igen.. Det kom upp vatten ur avloppen, avloppsvatten ut på golvet.. Jag sa ju att jag skulle fixa det där men det har jag ju så klart skjutit på framtiden, framtiden blev idag.
När Alec for iväg till älven för att fiska plockade jag fram verktyg och stängde av vattnet. Nu finns det både kallt och varmt vatten i ena badrummet och avloppet är tätt i det andra. Bidén ligger utanför huset och där kan den ligga och skämmas ett tag.

Jag har även hunnit med att stryka ett andra lager färg på brädorna, nu ska de få torka i några dagar innan det blir dags för den sista strykningen.

Söndag idag, jag ska tvätta nu snart.. Sen blir det antingen Gästrikeleden eller gymmet, det visar sig.

Tjopp, ner i tvättstugan och soffhäng sen..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar