fredag 13 maj 2011

Det fungerar igen.

Bloggen har legat nere sen igår, det har inte märkts för den som läser, men jag har inte kunnat skriva. Inte för att det gör så mycket, jag har inte haft något viktigt att säga ändå. :)

Igår åskade det mycket här, både på morgonen och kvällen, därför var det TV och datafri kväll, ganska skönt ändå. Vi hoppade in i bilen, jag och Alec, och åkte upp på skogen. Var upp till Sarvtjärn och tittade. Det såg ut som att det skulle kunna gå att fiska där. Så, det kanske blir lite fiske även för min del i helgen, öringsfiske i Sarvtjärn..


Sarvtjärn

Strån..

Dagen idag har inte bestått av mer än jobb, matlagning och en timmes tupplur. Jag var så trött när jag kom hem, sådär äckligt skittrött, feberkänsla och värk i benen.. Nu efter att ha sovit en timme är jag pigg igen, ingen feberkänsla och ingen värk.. Ska ligga kvar här en liten liten stund till innan jag åker ner till pappas garage för ett bänkpresspass.
Sen ska vi planera morgondagens tur på Gästrikeleden, det blir ungefär från Bodås till Skommarhyttan..



Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar