lördag 11 april 2009

Biltvätt...

Långfredagen blev då en riktigt härlig dag! Fixade och donade lite här hemma.. tränade med pappa.. åt kalasgod mat.. Fick bilen tvättad... Ja, det är sant, Alec tvättade min bil.. helt otroligt.. :)

Har egentligen inga planer alls för dagen idag.. Ett cardiopass nu på morgonen.. men sen blir det nog vila från gymet.. Funderar på om jag ska putsa fönsterna, men det är ju lite onödigt då det bara blir halvklart.. fönster ska inte vara öppna den här årstiden...

Får bli till att fixa med bilen istället.. ska byta däck och kolla vad det är för oljud i höger bak, det gnisslar, jag blir galen!! Har jag tur så är det någon liten sten som ligger där och låter fan...

Jo, men först träning och sen frukost och sen lite pyssel hemma.. SEN kan jag fixa bilen.. dagen är lång.. :)

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar