tisdag 7 april 2009

Kurt har kommit hem..

Den lilla Tjejfågeln har åter kommit hem till sin ägare.. det visade sig att tjejen hette Kurt, kom från samma uppfödare som Tjabo i Huddik och har haft ett litet struligt liv så här långt med ägarbyten och tjafs.. inte roligt när det blir så, men jag hoppas det ordnar upp sig med allt.. Det var en fin tjej.. hon såg ut att må bra.. :) Inte blev inte skadad heller av ett helt dygn ute i det fria.. hon såg bara väldigt tacksam ut över att få komma in och äta mat och mysa i en trygg bur..

Hur som helst så är jag väldigt glad att ägaren dök upp så snabbt och att han blev så glad över att återse sin pippi...

Skönt även för mig att huvudvärken äntligen släppte... jösses vad jobbigt det är att vara orolig.... uscha!

Idag är det bänkträning, ser fram emot det.. annars är det ju lite ändringar i träningsprogrammet nu och några veckor framåt.. tar det lugnare under våren, kroppen är inte på topp och mår bättre av att vila mera.. tråkigt men sant, det är bara att acceptera att jag inte orkar lika mycket som vanligt... hårdkörning i bänken och lugnare träning i övrigt... mera cardio läggs in... det blir nog bra det där...

Näee.... fortsätta jobba nån timme till innan jag går på lunch..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar