måndag 20 april 2009

Helt vilsen!

Glömde klockan i träningsväskan igår.. armen har varit ödsligt tom ända till nu, och jag har upptäckt att jag känner mig totalt vilsen när jag inte vet vad klockan är...

Jag har haft en riktigt skön helg! Lördagen gick helt åt att handla saker... igår blev det en hel del gjort här hemma.. städat både inne och ute... tvättade huset färdigt, nu är det bara garaget kvar... vi börjar nog måla redan nästa helg som det ser ut.. tre lager ska på.. hoppas det räcker... :) Sen blir det ju en hel del pyssel med allt annat som ska målas med... fönster, dörrar, farstukvist, garageporten... och altanen då, men det blir senare, för den ska byggas om först....

Nu ska jag läsa lite bloggar medan jag avslutar dagens första kopp kaffe...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar