måndag 27 april 2009

Halsfluss?

Är det dags igen nu? Säg inte att det är dags igen! Gah! Varje år den här tiden kommer det smygande.. eller.. smyger gör det väl inte, det kommer mer som en blixt från klar himmel.. halsflussen.. alltid! För två år sen gick jag till doktorn här på hälsocentralen och sa att jag ville ha antibiotika.. men kollade i mina öron och påstod att det berodde på att jag sov med öppen mun.. Hallå... Smaaaaart tant! Det beror helt enkelt på pollen..

Så här långt in på våren mår jag bättre än jag gjort de senaste 6 åren! Helt otroligt! Jag kan vara ute en hel dag utan att bli dålig.. det, det är heeelt fantastiskt! Går inte att beskriva!

Ska till jobbet idag, går det inte ner får jag väl sjukskriva mig då.. men det ska väl bli bättre.. kanske.. det kanske inte är halsfluss, det kanske bara är svullet och ont ändå.. haha.. jojo.. ;)

Någon slapparsöndag blev det inte igår.. det blev målning.. har börjat på baksidan nu,  åå vad bra det blir! Och vad glada grannarna blir! De slipper se det där bruna.. :)

Nej men då så..

Jag är vaken alldeles för tidigt för övrigt, sov inte så bra inatt...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar