lördag 4 april 2009

Vilken skön morgon!

Den här helgen har jag längtat till! För denna helg ska jag bara göra ingenting.. ska träna, plantera blommor, träna lite till.. tvätta lite.. och bara ha det bra! Sååå skönt!

Igår på lunchen var jag och shoppade lite på Team Sportia.. köpte mig ne Crosstrainer.. satte ihop den efter jobbet igår men hann aldrig testa den för jag hade lite bråttom till garageträning.. :) Men idag, idag ska jag köra lite.. får se hur det fungerar.. Har aldrig gillar såna crosstrainer, men nu när jag inte längre kan springa ute så stod valet mellan en cykel och en sån.. och att sitta inne och cykla kan jag tro är lite tråkigt... men vi får väl se... :)

Nu ska jag ta och byta om och testa, sen blir det frukost och blompyssel.. ska även hinna med att handla mat idag....... senare..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar