lördag 18 april 2009

Shoppingdag med Alec...

Dagen idag har varit lång.. I morse när jag vaknade hade jag fått ett sms av Alec, han ville äta mat med mig idag... i Valbo.. Så skulle vi passa på att handla lite grejer och kolla på färg till huset... ja, och så blev det.. men innan jag åkte óch hämtade honom ute vid havet så tog jag en vända i valbo köpcentrum och handlade lite kläder... sen åkte jag och hämtade Alec och for tillbaka till Valbo.. Vart en tur på IKEA, köpte sängkläder, överkast och lite sånt.. trevligt med nytt.. :) Sen var vi och kollade på färg, vi var rörande överens om vilken kulör det ska bli.. men vi vet fortfarande inte vad vi ska ha för färg runt fönster och dörren.. det återstår att se..

Helt slut nu, tänkte faktiskt gå och lägga mig... typ nu...

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar