fredag 24 april 2009

Måla hus

Snart helg! Äntligen! Den här veckan har varit seg.. väldigt seeeeg!

I eftermiddag ska jag åka och köpa grundfärg till huset, ska bli roligt.. faktiskt.. men den inställingen har jag väl eftersom jag inte målat ett helt hus förut.. haha.. får se hur länge jag kommer att tycka att det är kul... Ska bli fantastiskt skönt att byta färg på huset iallafall, slippa det där mörka bruna..

Vet fortfarande inte vad vi ska ha gör färg runt fönster och på dörrar.. lutar mot nån blå.. blått och grått går ju... eller så blir det vitt.. men det känns ju lite tråkigt.. vi får se helt enkelt.. Ska kolla med färgaffärn här bredvid om de har några färgkartor...

Annars då.. Träningen flyter på bra, persade i veckan.. Kanske perset bli ingångsvikt på serie 3? :) Tävling nästa helg, jag hoppas verkligen att jag kan vara med.. ingångsvikten har varit bestämd sen i februari.. så det känns toktryggt.. :)

Nej men då så.. Måste jobba på lite..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar