fredag 10 april 2009

Rivstart!

Njaa, kanske inte då.. jag låg och drog mig i sängen till klockan var halv tio... sånt känns ovant.. för jag har alltid varit pigg på mornarna.. men nu när det blir väldigt tidigt varje dag hela vardagsveckan så känns det som att den där långa sovmorgonen på helgen är lite extra viktig..

Sen då... jag klev upp då Tjabo kom inramlande i sovrummet och var sällskapssjuk... klev upp, satte på kaffe och bytte om, sen vart det 30 minuters cardio... jaaa, å nu sitter jag här med kaffekoppen och låter endorfinerna komma.... ska snart äta frukost.. sen blir det till att sola lite tror jag..

Annars idag då.. ska bara ha det bra.. dammsuga lite och sätta upp tavlorna jag köpte i veckan.. var in på IKEA och handlade sånt där som vi inte har handlat sen vi köpte huset.. tavlor, speglar och sånt... våra väggar är väldigt tomma... vääääldigt tomma.. förutom på mitt kontor, här är det proppfullt på väggarna.. fullt av ritningar och en jättekarta, anslagstavlor och en piltavla...

Jo, så ska väl ta och rama in de och sätta upp på väggen... likaså med spegeln, den har jag saknat i flera månader nu.. man måste ha en spegel i hallen.... nu har vi bara en helkroppsspegel, och den sitter ju så klart i garderoben... mjaaa...

Efter det åker jag ner till garaget och bränner av ett bänkpass, sen ska vi äta mat hemma hos dem.... kvällen då... goooooodis.... godis och film typ.... efterlängtat....

Nej, nu måste jag ha frukost..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar