söndag 12 april 2009

Rastlösheten..

Jag säger att jag inte ska göra någonting, bara ta det lugn, stanna inomhus.. så blir det aldrig.. man kan inte bara sitta ner och göra ingenting.... det funkar inte så!

Igår tvättade jag bilen, alla asfaltsfläckar jag samlat på mig sen i somras är borta nu... äntligen har vi vatten på utsidan av huset och en högtryckstvätt, nu kan vi tvätta utan att krångla så mycket.. bara att rulla ut slangen.. skönt!

Plockade även fram sommardäcken.. men de fick ligga och torka under natten, ska ju in med bilen i garaget, och då är det trevligt om den är torr... :)

Nu är den gul igen....

Idag ska dessa på å... lite ansiktslyft att byte plåtfälg mot alu.. eller,, ansiktslyft? Fotfint iallafall... fast en bil har inga fötter.. jag vet det.. tyyyp..

Tjabo satt i björken på sidan av, såg ut att trivas ypperligt i solen... inte så konstigt...Dock inte lika glad över att det stänkte vatten...

Nu ska jag äta frukost och sen åker jag ner till garaget igen för däckbyte..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar