onsdag 22 april 2009

Kramper!!

Usch vilken natt! Allt annat än utvilad och pigg nu.. Vaknade av kramper i vaderna.. fruktansvärt ont gör det.. hemskt! Har väl druckit dåligt.. brukar komma då.. kände redan igår kväll att det var på väg.. uschusch!

Helt slut, skulle sitta fint med en ledig dag idag.. men si det går inte, för båda mina arbetskamrater ska iväg.. så jag blir själv på jobbet.. går ju det med.. bara det inte blir lika mycket krångel som igår.. En introduktion hade varit på sin plats.. det är inte så roligt att sitta där med kunder som ska ha specialgrejer.. måste beställas direkt från leverantören.. hade varit trevligt om jag visste hur man gjorde innan jag börjar beställa.. blir det en dag idag som den igår så blir jag galen!

Glada tankar! Tjoohoo.. nä..

Bänkträning idag.. för en gångs skull ska jag inte in till sjukan denna vecka.. så jag kan träna på en onsdag.. fantastiskt! Får se om det blir en film av lyften idag.. vore roligt att se..

Näe.. sätta lite fart.. typ.. snart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar