onsdag 8 april 2009

På tredje datorn..

Nyss hemkommen från en halv dag på arbetet och en eftermiddag i väntrummet på lungkliniken.... Vi fick backa i vaccinationen igen, det går inte att köra på fullt under pollenperioden... såå.. det gick ganska snabbt där inne idag.. skönt!

Hemma nu iallafall.. är så där lagomt skittrött, men det kan inte hjälpas, jag har en del att göra.. Ska Cadda en logga till bror min.. Förutom en Hanssons elekromekaniska, Hanssons Rörmokeri, Hanssons CADteknik så ska det nu till en Hanssons Mur&betong.. Så, den loggan ska göras... bror har ju som sagt startat eget och visitkort ska tryckas... såå.. tänkte försöka hinna göra den klar idag.. Hämtade upp den gamla datorn på hemvägen.. det är bara i den jag har rätt program... Så typiskt.. jag har de program jag behöver utspridda på alla tre datorer... Så här ser mitt kontor ut..

Känns ju galet onödigt.. men det är det inte, det är fullständigt jättenödvändigt för att jag ska kunna jobba... hade iofs kunnat skippa den där gamla laptopen, men eftersom jag inte kan flytta programet så är det som det är..

Nu lär jag sätta fart.. full fart innan jag somnar..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar