måndag 13 april 2009

Träningsdag...

Iallafall en träningsförmiddag... idag blir det till att passa på innan jag blir trött av pollena.... Har hunnit med ett cardiopass nu på morgonen.. ska äta frukost, duscha av mig och tvätta lite innan nästa pass.. klockan elva är det bänkpress i garaget igen... ny vecka med nya mål... ska bli roligt att se hur det går.. det är nära tävling nu.. Varje pass är viktigt!

Efter träningen blir det en tripp till lantmanna... granngården kanske det heter... ska införskaffa mig en kratta och trädgårdshandskar.... En kratta är bra att ha, igår krattade jag grusgången med en piassavakvast... man tager vad man haver... Jag undrar ja, grannarna pratar väl.. tvättade huset igår också, med högtryckstvätten... fint vart det... haha.. nej då.. men vi ska ju måla om, och då är det ju bra att vara ute i tid med tvättandet så det hinner torka....

jojo.. men en kratta vore uppskattat... mjaaa..

Lite tråkigt att det här är sista dagen på ledigheten, jag har haft en underbar helg men den kunde gärna få vara lite längre.... de flesta kan nu börja se fram emot semestern.. men inte jag.. eftersom jag blev anställd så sent har jag ingen semester i år.. lite halvsurt lär jag säga...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar