torsdag 2 april 2009

Dagen som började i katastrof!

Ja, dagen började på sämsta tänkbara sätt.. morgonrutinen sprack! Knoppen på perkulatorn gick av.. kul! Fiiiint! Tack för den, inget kaffe..

For in som en döing till jobbet.. Tjabo satt och vrålade hela förmiddagen.. han är galen för att det kliar i huvudet på honom då fjädrar och dun växer fram efter ruggningen.. På lunchen åkte jag med honom hem.. lämnade av honom hemma och åkte tillbaka till jobbet..

Arbetsdagen har flytit på jättebra förutom lite irritationsmoment.. så sitter man där, så irriterad så jag håller på att explodera, säger ingenting om det, bara ignorerar och ägnar sig åt alla trevliga kunder! Enda man kan göra ju.. Har iallafall gjort en massa nytta idag.. det är bra..

På hemvägen for jag förbi Järnhandeln och köpte en ny knopp i stål.. den kommer inte att gå av!!

Nu ska jag lägga mig ner och läsa en stund medan falukorven tinar, sen blir det mat, stuvade makaroner och falukorv och därefter träning med pappa..

Snart är det helg!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar