söndag 26 april 2009

Halvbrunt!

Det blev en lång dag igår, jag är fortfarande slut  kroppen..

Målade i sju timmar.. halva huset fick en strykning.. känns ju inte speciellt kul att tänka på att bara en fjärdedel blev klart igår.. knappt.. det ska ju målas fönster och sättas upp lite nya bräder och sånt med.. hua!

Men man ska väl inte ha för bråttom.. allt småpyssel med fönster och sånt kan få ta tid.. men jag vill gärna ha fasaden klar snart..

Ska säga att jag blev väldigt nöjd med resultatet av den nya färgen iallafall.. ska visa före och efterbilder sen när allt är klart.. otroligt skönt att slippa det där bruna....

Idag då.. hade tänkt att fortsätta måla. men så ska jag träna idag och då vill jag inte måla före.. så det får nog bli en vanlig slappsöndag.. ska laga lite matlådor, tvätta och städa lite.. kanske dona ute i trädgården lite.. så träning ikväll.. blir bra..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar