lördag 26 januari 2008

Akut..

Stog i tidningen att akuten var överbelamrad med avbrutna folk.. Det var halt i går.. (även idag).. Vi som bor på dessa breddgrader borde vara mer anpassade för halka... Vi bör ju iallafall inte gå ut och bryta oss sönder och samma pga att det är is på vägen....

Hej! Jag heter Lisa. Jag är 20 år, studerande.. Jag har precis klarat av en tentavecka och nu är det löningshelg..

Normalt sett borde jag sitta på en förfest vid det här laget och vara riktigt rund under fötterna...

MEN

Hej! Jag heter Lisa. Jag är 20 år, studerande.. Jag har precis klarat av en tentavecka och nu är det löningshelg..

Det är lördag, dagen började jag 08,00, jag fick sova ut.. Jag började plugga det första jag gjorde efter första koppen kaffe i morse.. När jag var färdig vid lunchtid plockade jag fram min symaskin.. Eftermiddagen roade jag mig med att sy.. När kvällen kom packade jag väskan och bytte om.. till träningskläder... Sen drog jag och körde ett ruskigt skönt, tungt och kanonbra ben+bicepspass...

I morgon kommer jag att kliva upp samma tid, om inte tidigare.. Klockan tolv åker jag och far min till Sandviken, till gymmet, och fortsätter med eldragningen.. I morgon kommer jag att vara pigg å gla..

Är det konstigt att jag inte finner nöje i att gå ut på krogen? Så jäkla konstigt lär det väl inte vara att hellre träna en lördagkväll.. För övrigt var det riktigt trevliga människor nere på gymmet idag.. Jag träffar folk där.. jag är inte osocial..

Eller så är det här världens sämsta försök till bortförklaring till att jag är galet tråkig?!

Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar