måndag 28 januari 2008

tsss..

Kvällen vart inte alls som jag tänkt..

Jag har varit laddad för träning hela dagen idag.. Så precis då jag skulle byta om till träningskläder så ringde coach.. Blev uppmanad att ta en vilodag idag.. och jag lyssnar ju på coachen, jämt.. nästan...

Ja. så det blev ingen träning..

Jag och Alec for in till Sandviken och gjorde besök både på ÖB och Rusta.. köpte på tok för mycket för onödiga saker.. riktigt roligt.. skräp är ofta roligt att ha..

Ja sen då, väl hemma så la jag mig i soffan och var så slapp man bara kan bli.. å vet ni vad.. jag har druckit läsk idag.. tsss... Så ruskigt gott! Fanta! jag blir så glad!

Dagens stora händelse; Lisa har druckit läsk!

Fick svaret på mattetentan idag, och jag kan ju säga det enkelt: Det sket sig.. Omtenta nästa...

I morgon är jag ledig... Lite planer under dagen, mer om det i morgon...

Nu ska tant jag titta på Nyheterna, regionala nyheter och väder....

Återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar