fredag 25 januari 2008

Så ledig!

Så skönt!

Idag måste jag dock plugga..

Det hade ju varit trevligt att få tillbaka provresultaten snart så jag vet om jag ska köra hårt inför omtentamen.... Tyvärr är matematikmagistern runt 70 år. bär fluga och jätteglasögon och vägrar befatta sig med datorer, än värre, internet..

På första lektionen berättade han för oss vad häftig den första datorn var, den som stog i uppsala.. Han hade tydligen varit väldigt haj på datorer...

Sen var det någon som frågade om hans mailadress, och det visade sig att han blev riktigt förbannad...

ja, jag vet inte ja, kanske provresultaten kommer i ett vanligt hederligt brev med frimärke på...

Idag ska jag göra klart min första 3D ritning... Om jag nu lyckas.. haha.. det tar som lite tid att lära sig ett sånt program som Inventor...

Ja, ida är det fredag, det är ju trevligt......

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar