måndag 21 januari 2008

Konstig natt...

Jag vaknar och är helt sinnesförvirrad!

Hade svårt att somna i går kväll, det hör inte till vanligheterna.. vanligtvis slocknar jag så fort rummet blir mörkt.. men igår gick det inte, låg och funderade på vad jag ska fylla denna dag med.. som vanligt så vart det för många ideer.. menmen, ska försöka hinna med så mycket som möjligt..

Ja, natten då.. varför så dumma drömmar?! Iofs var väl denna dröm helt normal i förhållande till var som brukar vara.. men, ja.. Man ska inte åka motorcykel när man sover!!

Ja, hm, idag är det städdag.. som vanligt.. jag tycker jag städar jämt!.. men det är väl lika bra å passa på nu när jag inte har nå skolarbeten som ska göras...

ska sätta fart så fort det blir lite ljust. är ju en fördel om man är vaken.. :)

Måste även ut i skogen idag.. plocka pinnar.. eller, grenar.. Så, jag ska ut och försöka leta på ett sälgträd...... måste vara sälggrenar....... hmm.. ja.. tomtugg

Återkommer.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar