söndag 27 januari 2008

Snart tillbaka..

Det är nu 15 timmar sen jag kom hem från gymet.. Nu ska jag snart dit igen... Det är söndag och vi ska dra el.. jag å pappa.. Ska även passa på att träna rygg och mage..

Formen känns skapligt bra nu, 6 dagar kvar till tävling.. Skulle ju vilja köra ett pass till i borlänge innan, så det är bara å hoppas att coach blir frisk snart..

Veckan som kommer ser ut att bli nästan lite för lugn... kanske var dumt av mig att plugga nu över helgen, jag är ju nästan klar med uppgiften vi kommer att få på tisdag.. Cadlektionerna är upplagda så att vi har en timmes föreläsning och därefter 3.5 timmar i datasal med lärare på plats.. Men nu fixade jag ju uppgifterna utan hjälp genom att bara läsa föreläsningsanteckningarna... Ser ju bra ut.. Men, ja, som sagt, nu när jag är klar så blir det lugnt i veckan.. har bara en lektion i naturvetenskap på onsdag..

Ska försöka få tag på en våg idag, känns som att jag fortfarande väger lite för mycket.. Kanske ska ägna den nästan lediga veckan åt att gå ner lite i vikt.. nödvändigt.. hmm.. ja.. så får det nog bli.. bara å hoppas att detta fantasiska väder håller i sig... Ett par minusgrader och strålande solsken.. kan knappt bli bättre... synd bara att det är så halt ute....

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar