söndag 20 januari 2008

Tv, ritningar och kurser..

Har legat avslagen framför tvapparaten hela kvällen! så skönt!

Men, nu börjar jag bli rastlös, jag är ledig i morgon och har inget annat än träningen inplanerad.. det gör mig stressad! Så, morgondagen får la fyllas med uppsättning av hyllor, städning, tvättning och träningen så klart..

På tisdag börjar parametrisk solidmodelleringen som det så fint heter.. 3D CAD på ett lättare sätt.. ska bli roligt..

På onsdag börjar naturvetenskapen.. Icke att förväxlas med naturkunskap, det är inge jäkla biologi vi ska syssla med! Ska iallafall bli intressant... Ja sen är det bara å slänga iväg en 1000-lapp på studielitteratur.. puh! Roligt!!

Nästa projekt blir en ritning utan coachens lada/uthus.. roligt! Att rita är jätteskoj, om man har något att rita på.. Lite roligt också att jag fick ett uppdrag nr2 med tanke på hur uppdrag nr1 såg ut... uppdrag nr 1 var att göra en ritning på en stege.. tidsplanen var knapp.. den vart ju inte så lyckad..

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på tv, ska se om de lyckas spränga myten om att ett papper endast kan vikas 7 ggr..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar