fredag 25 januari 2008

Lycka till!

Lycka till på Strongmantävlingen i helgen Rune....

Nu är jag så döless på att plugga.. jag kräks! nej det gör jag ju inte.. menmen, det vart 7 ritningar.. men nu ger jag upp.... för idag.. köra lite mer i morgon och se hur långt jag hinner... men måste troligtvis gå på lektionen på tisdag....

Idag tänker jag ta en vilodag.. känns lite som att jag behöver en sån faktiskt.. Eller, egentligen inte, men jag har ingen lust att träna idag.. men kör i morgon och på söndag...

Mja.. Kvällen tänker spenderas i tv-soffan.. Som om jag hade flera soffor?! Okej, den ska iallafall spenderas i soffan.. tittandes på tv-apparaten... Säkert nå bra skit å titta på.. jösses, det är inte bra med för många kanaler.. det finns ju alltid något att se... hmm.....

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar