torsdag 17 januari 2008

Jag är så trött!

Jag måste plugga, tenta i morgon ju! Gah! Efter tentan idag for jag hem å käkade, satte mig åter i bilen för att fara tillbaka samma väg som jag just åkt, dock inte lika långt.. ruttens mål vad Sandviken. Hade ju lovat att hjälpa till med byta av rören i solariumet.. var där vid ett.. halv fyra var jag hemma igen, man kan ju säga att det strulade lite.. fel rör, för få rör, fel å fel å fel.. grr! Men, vi blev klara till slut.. Jag arbetar gärna gratis, tacksamhet kräver jag dock, det fick jag i massor.. känns skönt.. ja så solar jag väl gratis en tid framöver, inte helt fel det heller.. för, trots att det nästan känns som vår ute (!) så blir man ju som inte så brun..

En av åkrarna i kungsgården (grannbyn) är GRÖN!!! Jag blir så trött! Det är januari för guds skull!

Hm, jag måste plugga nu.. 19 timmar kvar till nästa tenta.. buhhuuu!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar