tisdag 29 januari 2008

Personligt rekord!

Blev det idag på träning.. i bänkpress...

Tävling på lördag, men det känns inte bra.. puh... får la se hur det går...

Annars då.. Jag är tvärtrött...

Jag har införskaffat mig en våg så jag kan hålla koll på vikten lite bättre.. jag har som vägt lite för mycket senaste veckorna.. dock inte lagt på mig en massa fett som det ser ut.. tror jag.. hmm... Vill helst slippa gå i 75kg klassen på lördag..

Kvällen då.. ja, jag hade planer på att fara in till gymmet i Sandviken och prata med ägarna där.. Har ett bänkpresställningserbjudande.. MEN, jag är för trött.. tar det i morgon efter skolan i stället..

QuantaFysikböckerna har inte kommit ännu.. jag blir galen, beställde dem i onsdags förra veckan, och nu börjar det bli bråttom.. Har lektion i morgon men kommer inte hinna få posten innan jag åker in.. typiskt!

Mjo.. nu ska jag kolla om resultatet från produktionstentan har kommit..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar