lördag 26 januari 2008

Underbara dag!

Värst var det är ljust ute idag... Tjabo började gala redan vid åtta.. annars brukar han vara halvdöd till strax före nio... hmm.. Ja så det var ju bara å kliva upp.. inte lätt å sova när han sitter och grinar och tjuter... Han kanske blir lugnare när han bli äldre....... hmmm....

Jag ska snart plocka fram mina ritningar och fortsätta... satt och ritade till klockan var elva i går kväll.. roooligt fredagsnöje! - Faktiskt, lite roligt var det...

Fy vad telefonen ringde igår kväll, sent! Varför ringer folk till mig när de är på fyllan? Bör inte de flesta veta att jag väldigt sällan dricker själv och väldigt ofta ligger och sover efter midnatt vilken dag det än är? Ibland är det jobbigt att lyssna på all fylledille.... menmen..... Det vore ju trevligare om de där samtalen kom vid nyktert tillstånd, eller, iallafall tidigare på kvällen innan ölen har blitt för många...

En vecka kvar till tävling nu.... kroppsvikten är lite väl hög... tror jag... men, det ordnar sig.... tror jag....

Å Coach är sjuk fortfarande, hoppas det hinner bli nått till pass innan tävlingen..... det behöver jag...

Nej, nu måste jag sätta fart....

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar