lördag 19 januari 2008

Ruttet!

Den här dagen har väl inte varit den bästa..

Vaknade i morse, 07,00 i vanlig ordning.. ont i benet.. knepigt..

Stack till Borlänge och tränade, inge tryck, ingenting, inte roligt.. ondare i benet..

Gav upp efter halva träningspasset.. Ut i bilen, ont!

tog en timme å köra hem.. tårarna rann.. piss!

klev ur bilen hemma, ännu värre..

Vad fan gör man!?

Jag är inte den som berättar när jag har ont, idag gjorde jag det.. lite svårt att dölja.. mitt humör blir kasst.. men, jag har kommit fram till att det är lika bra att hålla god min, hålla käften och låtsas som ingenting.. som vanligt.. så som jag alltid brukar göra.. så får det då bli i fortsättningen också.. det drar bara ner på stämningen för alla människor runt omkring..

Nja.. nu ska jag sjunka ner i badkaret så musklerna blir varma, sen är det bara att försöka stretcha ut benen, höften och gluteus maximus och hoppas på att nerverna släpper..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar