måndag 28 januari 2008

Meningsfullt...

Eller inte.. min tripp till Gävle blev inte alls som den skulle..

Var in på skolan för att få ett intyg till min ansökan om studiepengar... Men det visade sig att lärarna inte registrerat resultatet från tentorna ännu.. Alltså, inget intyg..

Sen var jag upp på stan för att köpa träningskläder.. tänkte göra en snabbvisit bara.. Jaa.. visst.. skitkul.. Jag hittade ett linne iallafall....

Jag verkligen avskyr att gå i affärer.. Ja, klädaffärer iallafall....

Stannade i Sandviken å handlade lite mat på väg hem också..

Jag har blitt helt beroende av grapefrukt.. så gott!

Ja, nu ska jag inte göra många knop, laga mat och invänta träning..

Inga böcker med posten idag heller.. förhoppningsvis kommer de i morgon.. måste börja plugga..

Inte har besticken kommit än heller.. jag beställde dem i November, leveranstiden skulle vara på 4-5 veckor.. men det tog visst slut så nu skickas de direkt från fabriken... de skulle komma nu i Januari.. Men, månaden är snart slut...

Jaoo..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar