måndag 28 januari 2008

Lugn eftermiddag..

Som en helt vanlig eftermiddag... en ledig sådan...

men, varför går tiden så fort? Och, jag som är ledig, och ska ha en lugn eftermiddag har fått slita baken av mig..

Laga mat, dammsuga, byta glödlampor, torka golv, äta mat, tvätta, hänga tvätt... osv.. Tänk vad bra man hade det när man bodde hemma hos mor och far.. Av allt detta, en lugn eftermiddag, hade jag enbart behövt äta mat... Allt annat skötte ju mamma... puh.. Men, man börjar ju bli van.. :) Det var ju inte igår jag flyttade hemifrån direkt..

Jao, sitter nu här med en kopp kaffe och smälter maten.. ska snart slänga på mig träningskläderna och bege mig till gymmet... Eller som den nya sa "Är inte gymnastiken öppen? Får jag inte spela idag..?" :)

Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar