söndag 27 januari 2008

Vuxenpoäng...

Jag kan bara inte släppa det där förbannade vuxenpoängstestet jag gjorde.. Facit visade på att jag skulle vara 36... det är 16 år fel..

Vad är det jag gör som jag inte borde göra.. Eller, som jag borde ägna mig åt om femton år..

Dagstidningen läser jag varje dag, och jag är så glad att den även kommer på söndagar..

Jag är galen i blommor och alla fönster, även golv, bord och andra platser är överbelamrade..

Jag prenumerar på "Sköna Hem"

Jag har inte, men min sambo har en röd volvo V40..

Ibland spelar jag bingolotto.. Lite tråkigt nu att det är flyttat till lördagkvällar... Då tränar ju jag..

Jag har en egen symaskin, och en ny strykbräda som jag är väldigt stolt över..

I födelsedagspresent önskar jag mig saker som: en ny strykbräda, köksgeråd,

Korten jag har i plånboken är bl.a apotekets kort, IKEA family, ica, medmera och landstingskortet..

Listan kan göras väldigt lång, men det känns lite pinsamt.. resten håller jag nog för mig själv...

Nu ska jag placera mig i soffan och invänta filmen på trean...

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar