tisdag 15 januari 2008

Träning, gubbar och tenta

Träningen gick riktigt bra idag, har aldrig varit så stark i axlarna som idag.. kul!

Jag förbarmar mig själv för att vara så förbannat trevlig! En gubbe kom fram till mig på gymmet och tjöt av glädje över att jag var där.. Han fortsatte ner mot omklädningsrummet.. När han kom upp berättade han att jag skulle vara rädd om min kvinnlighet, att jag var så stark och duktigt... Sen dregglade han så det rann ner på golvet.. GAH!

Åh vad det är roligt när det går bra med träningen, formen verkar vara helt på väg åt rätt håll... såå skoj!

Har inte ägnat en sekund åt att plugga till tentorna idag.. skit! Jag vet inte vad jag ska läsa på.. matten är det ingen idé att göra nått åt nu.. å energin har jag läst allt jag kan om.. men så svårt att veta vad som kommer på tentan.. det får la visa sig.. hoppas bara på att jag inte måste kunna en massa formler i huvudet.. så här långt vet jag bara hur man räknar ut bordmatning.. å det kommer jag nog inte så långt med..

fy vad det där "vuxenpoängstestet" har fått mig att tänka.. jag måste sluta bete mig som en hemmamamma.. jag är 20 år för guds skull.. nog för att jag inte tänker börja gå på krogen för den sakens skull.. men jag kanske inte så vara så jäkla tråkig jämt.. aaaaaja..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar