måndag 21 januari 2008

Lååång dag...

Lite lång iallafall..

Klev upp sju som vanligt.. trots att jag är ledig.. Började städa.. och puh vad mycket det blir när man sätter igång.. i stället för att bara plocka undan lite, damma, suga och torka som vanligt så ska det rensas, sättas upp hyllor, göra om, plantera om blommor.. byta gardiner (ej gjort ännu) städa åt Tjabo osv osv.. det tar sin lilla tid.. SÅ... det ser fortfarande inte helt städat ut.. ja, om man inte kollar in i skrubben då.. där är det fint som attan nu.. :)

Träningen idag då.. gick väl som väntat.. planen var att köra ben.. det gjorde jag, en övning.. sen gick det inte mer.. skitben! Så, det fick bli ett armmördarpass i stället.. skönt det med.. :)

I morgon börjar CAD kursen.. 17,30-22,00... när ska jag träna då? Före, hm, åka in till Sandviken, hem å duscha och sen till Gävle.. fina mil.. tur man har en diesel...

Usch och fy vad jag är trött..

Går väl å lägger mig.. det brukar ju som kunna hjälpa..

Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar