torsdag 24 januari 2008

gardiner, lampor och träning

Idag har jag varit ledig hela dagen, underbart skönt! Inte har jag pluggat nå heller.. fast egentligen borde jag väl ha pluggat en massa matte till omtentamen.. en annan dag...

Idag har jag varit till valbo och införskaffat mig nya gardiner till köket, glödlampor i tiotal, lite handdukar å ett örhänge.. :)

Såå,, eftermiddagen har ägnats åt att stryka och fålla gardiner, ingen snabbfåll denna gång.. Nu när jag städat i skrubben och satt upp hyllor å så blev det lite lättare att plocka fram symaskinen.. Så, ordentligt fållat blev det.... bra....

Mer då,, tvättat.....

Ska kolla lite på tv nu sen är det träning för hela slanten.... bröst och axlar idag... skoj..:)

Det är ju förbannat att jag är så trött bara.. har varit onödigt trött i flera dagar.. å inte har jag sovit dåligt heller.. måste bero på vädret...

vädret ja.. i går var det -9,5 grader ute och jag jublade.... äntligen vinter... det kom till och med lite snö, eller, ganska mycket faktiskt.. MEN, i morse när jag klev upp (07,00) så var det 4,4 plusgrader ute... jag blir så trött!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar