lördag 26 januari 2008

Mobbad pga fördommar.....

Jag kände mig lite mobbad av vår lärare i Naturvetenskap...

vi hade vår första lektion i ämnet nu i veckan....

Han sa att han hade fördommar... Han sa att det bara var samhällsvetare och annat folk som skrev på randigt papper... Naturvetare, kemister och fysiker m.fl använder sig av rutat papper....

Å vem satt där med ett block randigt papper om inte jag?!

Ja, självfallet så har jag nu köpt ett nytt block med rutat papper.. Jag har precis roat mig med att skriva över alla anteckningar från föreläsningen till mitt nya block....

Läraren är för övrigt en humoristisk människa... verkar bra... haha!

Nu har jag nog pluggat klart för idag, eventuellt blir den en sista ritning på eftermiddagen.. Jag är snart klar med alla.... Kanske jag slipper föreläsningen på tisdag ändå.. :)

Återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar