lördag 19 januari 2008

Trevlig kväll!

Trots att alvedonen inte gav någon verkan for jag in till Sandviken för att träffa mi gamla vän.. Roligt att se hur han hade det, var ju ett tag sen man såg han.. Inget långvarigt besök vart det dock..

Jag är riktigt trött!

Kom precis på att det är söndag i morgon, vilket innebär att jag å farsgubben ska till Fitness Center och fortsätta dra el..

jag tror bestämt att det blir sängdags nu.. Så fort Tjabo har tröttnat på att flyga fram och tillbaka och göra av med energi.. Han brukar kunna bli väldigt trött väldigt fort så här sent på dygnet.. Just nu är han bara bråkig.. äter upp mina pärmar.. aja..

Bara å hoppas på att värken gått över lite till morgondagen så jag kan klättra på stegen.. blir lite svårt att jobba annars.. är ju som mest bara vägg och takjobb..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar