onsdag 2 januari 2008

tomtugg

Blev inget skrivande igår, ska jag vara helt ärlig så orkade jag inte.. hrm..

Festen på nyår var riktigt bra.. Vi höll till långt utanför byn. Trevligt ställe och trevliga människor.. Men sen var det det där med att komma hem också. å smarta som vi var beställde vi en taxi redan vid femtiden på eftermiddagen för att vara säkra på att slippa gå.. vi väntande till 02,50,  sen gick vi hem.. Taxin hittade väl inte dit kanske..

Gårdagen tillbringades i soffan så klart..

Nu känner jag mig piggare och det nya året kan börja.. Det nya året börja precis på samma sätt som alltid annars, inga förändingar, jag sitter här och väntar på att kaffet ska bli klart, sen tar jag en kopp kaffe framför datorn för att sedan gå på promenad..

Jag la faktiskt nyårslöften..

-Träna mera

-Vara snällare

-Ägna mera tid åt mina vänner

Återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar