lördag 24 maj 2008

Änglavakt..

Jag fortsätter med att skriva; Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Idag inträffade mardrömmen, men med ett lyckligt slut..

Vi skulle till Högbo, Alec kom hem och bytte om medan jag stog i duschen för att göra mig i ordning inför hotrodträffen.

När jag kom ut och började klä mig ringde telefon. Det var Alec. Det var det där samtalet jag verkligen bävat för..

De hade kört av...

Vi har precis kommit hem från akuten.. det blev ett stort pådrag.. Alec och Putte klarade sig bra, med hjälp av lite morfin och andra värktabletter är de hemma båda två..

Bilen är det bara skit av..

Chocken har ännu inte kommit ifatt mig..

Vet inte vad jag ska skriva. Jag är bara så glad att de lever, jag trodde aldrig att en avåking med den bilen kunde sluta annat än tragiskt... De hade änglavakt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar