lördag 17 maj 2008

Tävlingsdag..

Och det hela börjar med en ond fot.. Det är ju bra att jag inte ska lyfta med fötterna idag.. :)

Nej då, dagen känns väl skaplig.. Jag är mer nervös för att det kan bli problem med domarna... vi är några korta... skulle behöva vara många fler.. Det är dumt att domarna tävlar själva, samma dag.. inte bra..

Jag tävlar först och dömer sen idag... Så, tävlingsstart klockan tolv..

Har ingen aning om hur det kommer att gå idag faktiskt, hoppas på ett godkänt lyft.. sen är jag nöjd.. att ladda inför tävling med att vara sjuk i två månader är ju inte så bra.,. hrm.. Så, inga förväntningar på mig idag..

Efter tävlingen är det bara för mig å hoppa in i duschen och sen byta om till finbyxor, vitskjorta och högklackat.. För då ska jag alltså döma... Det känns ju lite skumt kan jag lova! :)

Nej, kaffe nu.. måste vakna..

kroppsvikten idag var lika som igår.. 65.1kg..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar